Avskedsmiddag

Igår träffades veggogänget och åt en härlig veg. middag och hade det super mysigt! Det var dags att spendera sista timmarna med Rebecca som nu bestämt sig för att åka till Pargas och därmed flytta ifrån oss. Trots sen middag igår så blev det ändå ganska tidigt i säng, dock för sent för mina mediciner så är cp trött idag....
Hade iallafall en jätte mysig kväll, super god mat och bra vänner runt om mig.

Före jag åkte ut till tjejerna jobbade jag på bryggan från 14.30-18 ungefär. Lite
folk men det kändes som att det räckte
med tanke på att det en en gång var ett nytt ställe. Nu har jag äntligen kommit igenom alla ställen. Bra. Tack.

Här har ni en bild på vår härliga mat vi lagade till oss igår kväll och en bild på mig innan jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0