Hej du snygging ;)

Hej alla som sitter där hemma och bara väääntar och väntar på att nått ska hända här.. wooops! 
Har varit allt för mkt för att kunna och vilja prioritera bloggen i första hand hörrni, så den har fått kommit i andra hand och då har det blitt såhär! 

Jag har istället för att spenderat tid här umgåtts med mina vänner, nya ( ;) ) som gamla! Har haft en överlaget bra dag idag, vi har varit ut till Bomarsund med klassen +några andra klasser i 1an och haft introduktionsdag tillsammans med 3A. Super härlig dag då vädret var riktigt behagligt, inte cp varmt och inte regn heller! Åååh vad jag gillar folk, nya människor, ni är alla fantastiska! bara så ni vet liksom! 
 
Idag när vi kom tillbaka till skolan var klockan cirkus 14.30 och då gick jag tillsammans med Fanny mot sjukhuset och sen särade vi på oss där, du är nog fin du tjejen!

Åh vad jag skriver att folk är fina, men ni är ju det, allihop, nästan ;))♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0