tankar

Hej! 
Jag har sen ett halvår tillbaka velat flytta hemifrån, jag vill ha mitt eget. Jag var på god väg att flytta hemifrån då jag sökte till en skola i Uppsala till hösten, efter många om och men slutar det ändå med att jag blir kvar på Åland men jag vill fortfarande ha mitt egna. Det snurrar i mitt huvud varje dag, men det förverkligas inte. 
 
Jag har alltid trivts med att få upptäcka själv och att få utforska. Jag vet inte om jag skulle klara av att bo hemifrån mamma och pappa, men det känns som det inners inne, jag tror jag skulle kunna må bra! Det är något jag skulle vilja testa!

Och angående att stanna kvar på Åland, jag kände inte att jag fick nån respons till att flytta och mitt i allt när jag började tänka på skolor igen här i slutet av sommarlovet. Är det tyvärr för sent att dra till Uppsala. Självklart har jag mina fina vänner här så jag kommer att klara mig men det var liksom att få flytta hemifrån och lära känna allt som nytt ensam som skulle bli spännande. Nu blir jag hemma och ser hur jag trivs kvar på Åland och jag vet att det fortfarande finns möjligheter att åka nästa år om så skulle behövas.
 
–Det var lite av mina snurrande tankar just nu−

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0