What to do, what to say, just smile, and pretend it never happend

Har upplevt en av de lyckligare tiderna i mitt liv här ett tag, allt underbart, allt perfekt, jag mådde bra och jag fick vara mig själv. Nu tillbaka på ruta noll och det känns inte alls roligt..
 
Tack mina underbara vänner lydia och fanny, mina hjärtan♥

Ikväll är det pizza night hos mig med brudarna och så får vi se om vi hittar på nått utåt kvällen annars bara snicksnacka! :) 
 
Skolan rulllar på, dagarna är långa, tunga men självklart roliga där emellan! Hey! ny skola liksom , lite roligt måste det ju vara... som idag på tyskan tillexempel! as roligt! SKrattar nu igen när jag skriver om det, ojoj! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mallan

Kämpa på Soffi! Du kan! Puss

Svar: puuuuuss saknar diiig :*
Sofia Karlsson

2013-08-29 @ 12:25:45
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0