Jag skulle sökt.......... Istället

Igår var jag ute nästan hela dagen! Fixade på gården med julbelysning och bara annars gick i skogen och njöt av att ha en relativt bra dag förutom huvudvärken. Oavsett så klättrade jag i elstolpar, och efter det fick jag information av min far att det faktiskt brukar stå "livsfara" på elstolpar! Men snyggt blev det såhär i efterhand med lite lampor där också, sen blev det lite julbelysning vid ingången och även Buster fick lite ljus! 

Just nu ligger jag bara i sängen, har planer idag på att gå ut i skogen igen men denna gång hämta granris till trappan, det kom ju förresten snö inatt ååååh hoppas den stannar kvar :)! Det är så mysigt med lite vitt på marken istället för geggig blöt jord. Lite läxor ska väl göras idag också och har även ett pass inbokat på Avancia kl 14! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0