Nya upplevelser, ny skola, nya vänner, ny blogg

Hej! Ska försöka på ett byte av blogg såhär mitt på sommaren. Behöver en nystart för att orka hålla igång bloggandet! Super kul! 
 
Tänkte jag skulle svara på lite frågor så att jag förhoppningsvis kan göra några saker lite klarare för er! 
 
Varför en ny blogg? 
Känner för en nystart, där ingen ska behöva tänka på den gamla för att kunna förstå det här! Till hösten kommer en ny skola in i mitt liv, nya vänner och nya utmaningar. För att läsa om allt det här så kommer jag finnas här under hösten 2013 iallafall! 
 
Lösenord? 
Har tänkt mycket.. Ska jag ha lösenord på min blogg eller inte? Det kan absolut hända att det kommer upp men oklart ännu. 
 
Så många pussar och kramar sålänge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0