5.11.2013

Hallå! två från förra veckan får ni! Sitter hemma med tjockiströja, mjukisar och skidstrumpor på, suuper mysigt. Har frysit hela dagen så tänkte jag skulle slå på stort att få upp värmen nu innan jag kyler ner mig i mitt sovrum inatt igen. 

Imorse greps jag av panik. Min älskade iPhone gav upp.Inget liv, tochen slutade alltså fungera. Alla knappar fungerade bra men touchen NEJ den skulle inte funka, kom till skolan och mötte min tekniker till vän fanny och hon lyckades till slut stänga av den och sen fungade den igen!. SKÖÖNT! förrutom att den fortfarande har problem så jag har insett att jag får välja mellan att vara irriterad varje dag för att telefonen inte fungerar eller helt enkelt köpa en ny...... :'( 
 
Det var Skolfotografering idag också, hahah skönaste ever blinkade på alla bilder. Usch! nåja på engelskan var det muntligt prov och läsförståelse som gällde efter det bara gick jag till gymmet och körde amarna och jag har redan trääääningsväääärk.! hehe skönt.
 
Imorgon blir det lång dag igen... håhå vi hörs!"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0