Days



Har hunnit med farsdag, gym alla dagar i veckan, mariebad besök, umgås med mina vänner, pratat med gamla vänner, kolla ishockey, spela ishockey, kolla innebandy, inse att jag inte ska spela innebandy, varit till läkare, lurats och såååå mycket mer! 
Haha det är allt för mkt för att berätta i detalj men allt som allt löper livet rätt bra på! 

Vi är påväg in i provperioden igen.. Än en gång.. Denna gång väntar IT, FIN,ENG och PSY så det är inte jätte mycket tätt som tur är och det är jätte skönt :) 

Dagarna just nu går iallafall åt att vara i skolan, träffa kompisar, gymma med Lydia så mkt som möjligt, läsa på läxor och prov! Det är huvudprioriteringarna just nu! 

Har ju även detta med gymnastiken och att vara tränare som just nu och som förra veckan fick mig att tänka lite.. Får se hur jag gör med den biten iaf!

Nu ska jag tutta :') 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0