Svek

Ibland. Blir man besviken. Man känner att ma själv sviker sig själv. Ibland. Den här veckan har varit så inom en sak, träningen. Jag hade bokat pass för första gången och hade bestämt mig att gå och vad händer jo jag blir sjuk.. Nu ligger allt på noll igen och gudar vet hur länge det tar innan jag bokar nytt pass. Jag äter godis i mängder igen, jag skulle ju inte klara av den här veckan annars. Jag hade äntligen kommit igång med träningen och för första gångerna i mitt liv går jag på vitaminer, dom fungerade tydligen inte så hur mkt jag tror på det nu... Inget... 
Men jag har bestämt mig så fort jag blir frisk ska jag till gymmet då ska jag sluta äta godis och då ska jag någon gång boka pass igen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0