en dag till och sen är det ju fredag

Hej! De första bilderna kommer från sverige resan jag gjorde med Jerre, vi hittade fotbollskorna(vilket var det viktigaste)men vi hann också springa på lite andra kläder till hnm. De andra bilderna är från... bl.a. Arken då jag, lydia och fanny drog en tjejkväll i bastun och poolen. Sen samlades vi förra helgen även några brudar hos lydia och red hennes häst... åh vad jag älskar att rida!
Nå nu är vi inne i period 2 och snart är det jul... ipincip det enda jag tänker på just nu behöver lov från skolan....Igår fick jag ut mitt matematik prov som jag pluggade galet mycket på med jerre, han är nog min största hjälte. Jag är godkänd i MK0 och det känns helt jätte bra. kärlek. (bilden ovan visar hur glad jag var när jag blev godkänd)

Igår kväll var jag med Jeremiah ut och sprang, var helt död... och idag känns det i benen så jag hoppar över gymmet för ibland måste man lyssna på kroppen och det känns som jag håller på och bli förkyld så jag stannar hemma från bollis också ikväll. Iställer blir det lite mys och kvalitets tid med mamma och självklart läxläsning.
HEJDÅ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0