Skitgris

Höstvädret fortsätter leverera sol och vackert väder. Vaknade ganska tidigt imorse så gick upp och la mig i soffan... efter ett tag fick jag nog av att ligga och inte göra ngt alls så gick ut med pappa på jakt. Var endast ute en stund idag innan jag fick hem igen. Hemma i soffan låg jerre som hade vaknat precis när jag gått ut. 
Myste på soffan en stund och sen for han hem och jag gick ut med nellie och familjen, fotade faktiskt 197 bilder på nellie så har lite att bjuda på! Dock är hela vår gård jordig just nu då vi grävt upp halva trädgården så ja nellie är jätte smutsig på bilderna, vår lilla ladugårdsråtta
 Buster på nedersta bilden hälsar hej också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0