Alla är omkring

Halllåååå! 
Ännu en gång återvänder jag här med skuldkänslor. När jag får höra av min vän att hon bloggar mer än mig nuförtiden inser jag att det faktiskt är dags att komma in i lite rutiner här med. 

Dagarna fortsätter på samma sätt som tidigare fast nu har gymmet kommit in i bilden igen känns underbart. Har nog bästa coachen jag alltså, kommer det här fungera har jag ingen annan att tacka än dig Malin. 

Första provperiods veckan är avklarade med 1 prov+2 muntligt och 1 novell så det var inte så farligt denna veckan. Nästa vecka väntar dock tyskan, engelskan och matematiken. Tjena där kommer det hända nått! Nåja jag gör mitt bästa och mer än det kan jag inte göra. 

Kommentarer
Postat av: Malin

;) det blir kanon!

2013-09-28 @ 02:00:54
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0