I like your style

Första 2 skoldagarna har gått och det har snart varit den första helgen... Idag har jag inte dragit många strån till stacken men igår var jag på fottis och senare på kvällen med lyddan och viccy hos mackan med hans gäng! Mycket bra spontan kväll tycker jag och värt att vara lite trött idag. 

I fredags åkte vi till gummor för middag och var där hela kvällen och kom hem rätt sent..

Ja så jag är lagom trött nu, har inte varit mycket vila den här helgen men det har somsagt varit en mycket bra helg ändå! 
Före fotbollsmatchen blev det middag med pappa på diablo! 



Kommentarer
Postat av: Tette

Alltid lika trevligt att ha er på middag!

2014-08-19 @ 14:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0