Min bror

Jag har börjar fundera allt mer, fundera på hur ensam jag kommer vara, fundera på vart min andra halva far fundera på vem jag ska kunna prata med allt om, fundera på vart en del av mitt liv far. Funderar helt enkelt på hur det kommer vara att Stefan inte längre är på samma ö inte inom 5/10 km avstånd utan 7timmars körtid från båten i Sverige! 

Han har bott hemifrån flera år, men det här är inte samma sak, jag vill inte att han far nu, han som alltid ställer upp jag vill ju inte att han som alltid lägger sista orden om ett val ska åka ifrån mig... 


Hoho det är ingen rolig tid det här men det är en nödvändig tid och jag älskar honom ändå fast han far! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0