Sportlovet

Jag gör ingenting på mitt sportlov. Och ja det är otroligt skönt faktiskt. Lite tråkigt dock att jag drog på mig den här förkylningen lagom till lovet med ont i halsen som tusans så har måsta hållit mig borta från gymmet.Men idag åkte jag dit och sprang i 20 minuter och sen hem, mjuk start liksom.
 
Det var härligt väder idag så efter att passat olivia och theo en stund så gick jag ut och lekte med Nellie på gården. Plockade upp lite grenar och sånt som är super skönt att göra när det är härligt väder ute.
 
Imorgon blir det en hel hemmadag till men på onsdag åker jag med mamma till sverige och vår shoppar lite, blir ingen lång dag då vi tänker komma hem med tidiga men kommer ändå lite bort och det är skönt.
 
Lillkusinen har ju fyllt år också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0