Älghippa

Stationerade mig på ekeborg igår kväll, det var nämligen älghippa som gällde. En helt okej kväll efter mycket funderande! Kom hem vid halv 1 och stupade rätt i sängen. Vaknade vid 9tiden och steg då upp och läste till hissaprovet... har kommit igenom del 1 och en del av del 2 så det känns helt okej... borde göra biologi uppgifterna för dom ska snart vara inlämnade.. ah bio1 du ger mig gåshud.... usch! 
 
Nåja! Idag är det ishockey som gäller med pappa. Har vart ut och lekt med nellie men var tvungen att gå in efter bara en stund för det kom en flock med örnar så vågade inte vara ute med lillskiten! Gick istället på en träningsprommis med Buster, funkade riktigt bra tills jag insåg att mina muskler fått nog... hoho!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0