Fredag, och återigen helg


Hänger i skolan forsättningsvis och gymmet! Trivs som fisken i vattnet med tjejerna i gruppen i bollis! Så såhär långt är egentligen allt bara bra. Jag har en fantastiskt fin vän också♥!
 
Provperran började idag och då inleds samtidigt sliskighetsperioden, man blir äcklig redan första dagen. Oavsett skrev jag historia prov och det gick absolut inte så bra som jag hoppats på... men nya tag och började på biologi inlämninguppgiften idag också. Imorgon är det fullt fräs bio1 plugg. hatar den kursen av hela mitt hjärta. men snart snart snart är det över!
 
Hänger på snapchat under dagarna och läser som sagt mycket i böckerna just nu så det är super skönt när man kommer till gymmet och bara kör järnet! För det gjordes idag på Grit. riktigt skönt var det, kanske blir en fredagsrutin! vet vem, vem vet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0