nejnejnej

Hej! tror jag börjat dragit på mig en förkylning... och jag har inte tid inte tid alls. Vill ju träna och vara pigg och göra bara sånt jag vill. Men så är inte fallet just nu förstår ni säkert, jag avbokade boxen idag p.g.a. att min axel är uppsvullen och förkylningen lurar... imorgon har jag grit bokad men funderar på att avboka den också... vill verkligen inte dra på mig en långsittande förkylning. Men det tror jag bestämt jag bestämmer imorgon! 

Har kommit igenom hela biologin 1 gång nu, lämnade in inlämningsuppgiften igår och skickade även in samhälla projektet igår! skönt att lyfta lite från axlarna! 

Imorgon är det stadsvandring med Olle i vinterkylan för att sen komma in till samhällan och köra presentationen. kommer nog gå bra så det känns bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0