träningsinlägg

Ni känner alla igen.."nu ska jag börja träna, bli nyttig och fit som fan" och ni alla känner igen..."ligger i soffan och äter godis" ungefär sån period har jag nu..men ingenting är ju roligt och det är absolut inte roligt när man inte mår bra. Det blir inte kul att se andra folk om man helst bara skulle dra på sig en hoddie och luvan över huvudet och aldrig behöva vakna upp i detta deceni mer. Men det finns inget val... Jag måste ta tag i mig själv så... det första jag gjorde idag var att boka ett box pass, ett grit pass, ett cx pass... håhå! Såhär är jag.. 1 vecka kör jag för jävla mkt träning och nästa vecka är jag här igen... "ligger i soffan och äter godis" och det börjar kännas patetiskt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0