Massvis

Har hänt sen jag skrev! 
Både bra och dåliga dagar, 3 efter varandra har följt varandra som lite sämre dagar nu då tårarna bara sprutat men idag var i vissa lägen en bättre dag. Jag gillar iaf dig tjejen. 

Idag är jag hemma igen efter 4 eller 5 dagar hos heléns skönt att vara hemma igen. 

Derbyn har gått förbi, Nellie och jag trivs på kursen, Theo har fyllt 2, jag har börjat se på serie igen, har varit ledare i några dagar och spenderat tid på stugan för iår, iår är det bästa stället att vara på.

Midsommar planerna verkar äntligen bestämda och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta tycker bara det är så hemskt hur man gör. Men ska iallafall försöka få en bra kväll då 2 av mina favvo brudar är med iaf! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0