17år

Jag har fyllt 17år, haft en av mina bättre födelsedagar och bara varit glad och lycklig här ett tag. Provperioden börjar imorgon vilket betyder att mitt liv redan i en vecka bara bestått av plugg och så fortsätter det nu i 2 veckor till! Woho, vaknar säkert 10ggr/natt för att tänka på skolan och ångesten.. så sömnen är det inte så bra med just nu iaf.. dessutom har det blivit vår som i sin tur är helt fantastisk då vädret gör att man blir lite lycklig iaf, men allergin sitter ju nu också blandat med min obligatorisk provperiodsförkylning för den är här igen!
 
Nåja hade en ganska bra helg med tjejerna från klassen men efter det har de nog bara gått utför. Imorgon skriver jag engelska prov och på onsdag börjar jag klockan 13.00. Det är så fantastiskt att den här skit perioden äntligen är slut har haft ett förjävligt schema och nästan inget lov så jag kommer springa av lättnad nästa veckas fredag! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0